.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرد مازندرانی «رئیس جمهور ساز» ایران کیست؟
مرد مازندرانی «رئیس جمهور ساز» ایران کیست؟

در سه سال گذشته تلاش زیادی شد تا علی اکبر ناطق نوری بار دیگر بر سر سفره اصولگرایان بنشیند. وی اما دلخور از آنچه در دولت احمدی نژاد روی داد و اصولگرایان از آن دفاع کردند، کمتر علاقه ای به این نشست و برخاست ها نشان داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از هشت صبح ؛ رد پای محمود احمدی نژاد در دلسردی ناطق نوری از یاران سابقش را نمی شود نادیده گرفت آنگاه که در میانه مناظره مشهور با میرحسین موسوی نام فرزندان ناطق نوری را در کنار نام فرزندان هاشمی رفسنجانی قرارداد و پرسید چه می کنند؟

حداقل انتظار ناطق نوری از یاران سابقش این بود که به دفاع از وی پرداخته و یا لااقل از محمود احمدی نژاد بخواهند تا سند و مدرکش را نشان دهد که اینگونه نشد.

همانقدر که احمدی نژاد در جدایی بدون خداحافظی ناطق نوری از یاران قدیمش نقش داشت، ناطق نوری در روی کار آمدن احمدی نژاد سنگ تمام گذاشت. در همان مناظره ها وقتی نوبت به مناظره کروبی و احمدی نژاد رسید، کروبی از تماس تلفنی ناطق نوری با علی یونسی وزیر وقت اطلاعات و اعتراض به رد صلاحیت احمدی نژاد سخن گفت که به گفته وی بعد از این تماس صلاحیت احمدی نژاد تائید شده است.

همچنین حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی گفت:« ناطق احمدی نژاد را سیاستمدار کرد.»

ناطق نوری به همراه آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی، از 4 عضو اصلی ائتلاف اصلاح طلبان بود که نهایتاً روز 21 خرداد 1392، با تشکر از کناره گیری عارف حسن روحانی را به عنوان کاندیدای نهایی این ائتلاف معرفی کرد و ضمن تشکر از کناره گیری عارف، به حمایت از روحانی پرداختند. هاشمی رفسنجانی هم در یکی از سخنرانی های بعد از پیروزی حسن روحانی، نقش ناطق نوری در روی کار آمدن حسن روحانی را بی بدیل توصیف می کند.

آخرین مجلسی که قرار بود علی اکبر ناطق نوری به جمع یاران سابقش بازگردد و البته در ابتدا قول آمدن به این جلسه را هم داده بود، ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین بود که ناطق نوری در ساعت آخر منتهی به افطار آب پاکی را روی دست محمدرضا باهنر ریخت و نیامد.

افطاری مذکور اگرچه نام های بزرگی چون حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، مصطفی پورمحمدی، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه، مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد علی آبادی معاون سابق احمدی نژاد، محسن مهر علیزاده معاون سابق خاتمی در دولت اصلاحات، سفیر افغانستان و... را در لیست میهمانان خود داشت اما نیامدن ناطق نوری آنقدر به چشم آمد که باهنر چاره ای جز توضیح درباره آن نداشت: «جناب آقای ناطق نوری را بعد از مدت ها یخ بندان به یک جلسه تمام عیار سیاسی دعوت کردیم و ایشان هم راحت پذیرفتند و قبول کردند. از این موضوع خوشحال شدیم اما امروز ظهر به ما خبر دادند که ایشان نمی آیند و ما شرمنده حضار شدیم و خودمان هم در بهت و حیرت رفتیم. کار غیرمترقبه ای موجب سفر آقای ناطق نوری و حضور نیافتن شان در مراسم افطار امروز شده است، ما هم امیدواریم دلیل همین باشد و آقای ناطق نوری در اسرع وقت این مساله را جبران کنند.»

اگرچه باهنر خواستار جبران یک افطاری نیامدن از سوی ناطق نوری شد اما کیست که نداند حجم دلخوری های ناطق نوری از یاران سابقش بیش از ناراحتی های آنان از وی نباشد، کمتر نیست. در دوران انتخابات ریاست جمهوری و بعد از منتفی شدن ثبت نام وی در انتخابات، کسی از یاران قدیمش سراغ وی را نگرفت؛ برعکس اصلاح طلبان به سراغش رفته و خواستند تا به یاری آنها برخیزد تا «اعتدال» بر کشور حاکم شود.

وی نیز ابایی نداشت و این روزها در گفت و گوهای اعضای ارشد اصلاح طلبان به خوبی می شود رد و نام و نشان ناطق نوری را یافت.

ناطق نوری این روزها فاصله خود با راست سنتی را بیشتر از گذشته می کند. وی به مرد «رئیس جمهور»ساز دیگری تبدیل شده است. هم احمدی نژاد با ناطق نوری رئیس جمهور شد و هم حسن روحانی. نگاه بعدی ناطق نوری به کیست؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اشکان 30 تير 1392
چه حرفها ؟ مرد مازندرانی . ایشان که گفته بودند من مازندرانی نیستم به نظر بنده هم مازندرانی نیستند چون بدرد مازندرانی ها نخورد
نا شناس 29 تير 1392
با سلام و اما بعد؛
ناطق نوری مازندارنی است ...
نخست اینکه؛ شاید برخی مواقع انسان بنا به جبر یا مصلحت و یا هر چیز دیگر مجبور شود که کلامی را به میان بیاورد که خود اعتقادی بدان نداشته باشد و گیرم که این کلام " من مازندرانی نیستم" را ایشان فرموده باشد؛ اما قرار نیست که به بیش از 40 سال زحمت و مبارزه این مرد برای اسلام و انقلاب پشت پا بزنیم و مدام با یک جمله مایه سرکوفتش باشیم که چه؟ شما گفتی من مازندرانی نیستم...
دیگر اینکه؛ قرار نیست هر مازندارنی که مقام عالیه کشوری نصیبش شد ، صرفا بیاید و به درد مازندارن و مازندرانی برسد و لاغیر. این مسئول می بایست در مقام دفاع از حقوق تمام ملت شریف ایران اسلامی قد علم نماید و اگر غیر این باشد که به نظر درست نمی باشد.
سوم اینکه، از کجا علم و اطلاع داریم که ایشان بدرد مازندران نخورده ...
و در آخر اینکه حداقل در این ماه خدا که قرار است خدایی تر فکر کنیم و نظر دهیم و...؛ اندکی تقوای الهی را به مصداق " فمن یعمل مثقال ذرة خیرا یره و من یعمل مثقال ذرة شره یره" رعایت نمائیم...
صبا مازندرانی
نا شناس 30 تير 1392
همانقدر که رئیس مجلس لاریجانی خودش را مازندرانی می داند!!ناطق هم می داند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.